LET OP: aan deze bestel-pagina wordt momenteel gewerkt. Bestellingen of aanvragen kunnen geplaatst worden, maar houd u er rekening mee dat foto’s en specificaties van artikelen nog aangepast kunnen worden.
Omdat snoeiafval niet persé afval hoeft te zijn bieden wij kale en gedecoreerde boomschijven te koop aan. Wij verwerken bestellingen of prijsaanvragen handmatig, online betalen is daarom niet mogelijk.
De foto’s tonen hoe de boomschijven er ongeveer uit zien. Specificaties en getoonde decoraties zijn leidend, maar omdat elke boomschijf een uniek en natuurlijk product is, begrijpt u vast dat de boomschijf die u ontvangt nooit exact hetzelfde kan zijn als op de foto.
Lees onze werkwijze voor meer informatie over bestellen, betalen, afhalen & bezorgen.
werkwijze bestellen
U kunt boomschijven bestellen door het gewenste aantal, uw gegevens, de levermethode en betaalwijze in te vullen.
Prijsaanvraag xxl
U kunt de prijs voor extra grote boomschijven aanvragen door het gewenste aantal, uw gegevens, de levermethode en betaalwijze in te vullen. Geeft u alstublieft in het veld ‘opmerkingen’ aan voor welke diameter (40 tot 100 cm) u de prijs zou willen laten berekenen.
Korting
Indien u 5 of meer boomschijven van dezelfde soort tegelijkertijd wilt bestellen komt u mogelijk in aanmerking voor korting. Wij zullen deze korting opnemen in de ontvangstbevestiging.
Ontvangstbevestiging
Als uw bestelling en/of prijsaanvraag verzonden is krijgt u binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging met daarin het overzicht en het totaalbedrag van uw bestelling en/of aanvraag.
Betaling & afhalen
Indien u akkoord bent met het totaalbedrag mag u vooraf per bankoverschrijving betalen. Onze betalingsgegevens treft u aan in de ontvangstbevestiging.
Ook is het bij afhalen mogelijk om te pinnen of om contant te betalen (graag met gepast geld). Nadat u de ontvangstbevestiging accordeert en er dus een definitieve order door u geplaatst is, maken we een afspraak met u voor het afhalen van uw bestelling.
Betaling & Verzending
Indien u uw bestelling wilt laten bezorgen worden er kosten t.b.v. verpakken en verzenden in rekening gebracht. Verpakkingskosten zullen ongeveer € 2,50 bedragen voor een kleine bestelling (enkele kale boomschijven, of 1 grote of 2 kleine gedecoreerde boomschijven).
Verzendkosten zullen conform de tarieven van PostNL aan u doorberekend worden. In de ontvangstbevestiging treft u de exacte bezorgkosten aan.
Indien u akkoord bent met het totaalbedrag en u de order definitief wilt maken dient u vooraf per bankoverschrijving te betalen. De betalingsgegevens treft u aan in de ontvangstbevestiging.
Wij gaan over tot verzending zodra uw betaling door ons ontvangen is.
bestelling wijzigen
Komt u er bij het lezen van de ontvangstbevestiging achter dat u zich heeft vergist, toch liever een ander artikel wenst te ontvangen of dat wij een foutieve berekening hebben gemaakt?
De ontvangstbevestiging wordt pas een definitieve order als u de ontvangstbevestiging accordeert. Accorderen kan door vooraf per bankoverschrijving te betalen, of door onze e-mail te beantwoorden en daarmee uw akkoord te geven.
Zolang u dus nog geen akkoord gegeven heeft kunt u uw bestelling kosteloos wijzigen of annuleren.
Annuleren & retourneren
Indien u de order geaccordeerd en/of betaald heeft kunt u uw bestelling niet meer kosteloos wijzigen of annuleren. U dient rekening te houden met annuleringskosten. Deze bedragen ca. 30% van het orderbedrag, met een maximum van € 50,00.
Wanneer wij uw bestelling overgedragen hebben aan PostNL bedragen de annuleringskosten 50% van het orderbedrag. U dient zelf zorg te dragen voor het retourneren en bijbehorende verzendkosten van uw bestelling. Zodra wij uw bestelling retour ontvangen hebben betalen wij u binnen 3 werkdagen terug.
LET OP: orders van op maat gemaakte artikelen (XXL boomschijven bijvoorbeeld) of bestellingen die meer dan 25 artikelen bevatten kunnen niet geannuleerd worden.
heeft u geen ontvangst-bevestiging gekregen?
Zodra uw bestelling of prijsaanvraag geplaatst is wordt er een ontvangstbevestiging verstuurd. Heeft u geen bevestiging ontvangen? Controleert u dan of onze e-mail met bevestiging in de map ‘ongewenste berichten / spam’ terecht is gekomen. Als dit niet het geval is, neemt u dan alstublieft telefonisch contact met ons op: 0630960952.
Garantie
123boomzorg garandeert dat alle artikelen worden geleverd conform de specificaties van de bestelling. Hierbij is de omschrijving van het artikel uit de orderbevestiging leidend. Er wordt door ons zorg gedragen dat een artikel in goede staat aan u wordt uitgeleverd. Wanneer het artikel niet aan uw wensen voldoet verzoeken wij u dit bij afhalen direct te melden en in geval van thuisbezorgen direct contact met ons op te nemen per e-mail.
Beperkte garantie
Indien u ervoor kiest om uw bestelling thuis te laten bezorgen dient u zich te beseffen dat gedecoreerde boomschijven enigszins kwetsbaar zijn. Alle artikelen worden door ons dusdanig verpakt en opgevuld met piepschuim dat beschadiging of breken feitelijk onmogelijk is. Indien u uw bestelling desondanks met grove schade ontvangt verzoeken wij u om direct contact met ons op te nemen door foto's te mailen van zowel de buitenkant van de verpakking als de schade aan de boomschijf.
U bent zelf verantwoordelijk voor het eventueel loslaten van decoraties/mos bij het uitpakken van uw bestelling.
Bel: 06 30 96 09 52
Vestigingsadres: Krokuslaan 2 | 3181 CK Rozenburg
© 123boomzorg is onderdeel van Boomverzorgingsbedrijf D. Verheij geregistreerd bij Kamer van Koophandel onder nummer 52235246
Vestiging: Krokuslaan 2 | 3181CK Rozenburg
© 123boomzorg is onderdeel van Boomverzorgingsbedrijf D. Verheij KvK nummer 52235246